148. Nine years

Za to, że moje dobro jest dla Ciebie najważniejsze,
Za to, że kierujesz się moimi potrzebami,
Za to, że mówisz "kocham i tęsknię",
Za to, że nie wstydzisz się swoich słabości,
Za to, że zostawiasz frytki na sam koniec, bo wiesz, że będę Ci je podjadać,
Za to, że wszystko co robisz, robisz dla mnie,
Za to, że nie wstydzisz się uczuć,
Za to, że mogę Ci ufać,
Za to, że jesteś wtedy, gdy Cię potrzebuję,
Za to, że się o mnie troszczysz,
Za to, że rozumiesz moje zmęczenie,
Za to, że dajesz mi poczucie bezpieczeństwa,
Za to, że wygrywasz ze mną w Scrabble, choć to ja jestem bardziej oczytana,
Za to, że mnie rozśmieszasz,
Za to, że mnie rozumiesz,
Za to, że spełniasz moje marzenia,
Za to, że jesteś ze mną na dobre i na złe,
Za to, że mi wybaczasz, gdy Cię zawodzę,
Za to, że nigdy nie podnosisz głosu,
Za to, że kochasz moje ciało, gdy ja go nienawidzę,
Za to, że mnie pożądasz, gdy ja się czuję brzydka,
Za to, że dzielisz ze mną wszystkie chwile i przemyślenia,
Za to, że nie dajesz się sprowokować, gdy mam gorsze dni,
Za to, że tłumaczysz mi rzeczy, których nie rozumiem,
Za to, że robisz coś, czego nie lubisz, żeby mi sprawić przyjemność,
Za to, że zawsze jesteś szczery,
Za to, że nie zrażasz się moją upartą naturą,
Za to, że uczysz się na swoich błędach,
Za to, że zostawiasz mi kartki, które czytam po przebudzeniu,
Za to, że przynosisz mi przed pracą świeże bułki,
Za to, że zabijasz dla mnie w grach, bo wiesz, że tego nie lubię,
Za to, że przyznajesz się, gdy czegoś nie wiesz,
Za to, że jesteś męski,
Za to, że się z Tobą nie nudzę,
Za to, że się w Tobie zakochuję na nowo, od dziewięciu lat,
Za to, że mnie odnalazłeś.

Za to wszystko i za jeszcze więcej Cię lubię i szanuję.
Kocham Cię za nic.
Niezmiennie od 2005 roku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.