143. Empty

Jestem małą dziewczynką bojącą się zasnąć. Mocno przytulam pluszowego psa, zakrywam się cała,  pilnując, aby nawet kawałek stopy nie zwisał z łóżka. Zaciskam oczy, próbuje wygonić sprzed nich niechciane obrazy.
I krzyczę. Całe moje ciało krzyczy. Krzyczą ręce, nogi, oczy, krzyczy brzuch. Tylko usta milczą.
Krzyczę, a nikt mnie nie słyszy. Krzyczę, a nikt nie przychodzi. Nie ratuje. Nie koi. Nie tuli.
Jestem małą dziewczynką, zagubioną we własnym życiu.

"I saw something
sitting on your bed.
I saw something
touching your head.
In the room
where you sleep."

3 komentarze:

  1. Ej, co jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak się teraz czuję.
    Mówią, że to mija.
    Więc czekam, aż minie..

    Ściskam! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodząc tutaj wydawało mi się, ze jest cieplutko. Okazuje się, że z lekka powiało chłodem. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.