141. Raczkowanie

Nie jestem szczególnie utalentowaną manualnie osobą. Nigdy nie potrafiłam robić czegoś z niczego, moje palce były niezdarne, wyobraźnia tak ogromna zamykała się zawsze, gdy tylko pomyślałam o stworzeniu/narysowaniu/wyrzeźbieniu. Zazdrościłam wszystkim, którzy mieli swoją pasję tworzenia, cokolwiek to było.
Aż nadszedł 21 listopada. Uprzednio zaopatrzyłam się w przeróżne arkusze filcu, koraliki, igły, nitki, mulinę, kleje i dodatki i spróbowałam. Wzięłam lekcję u babci ze ściegu dzierganego, przyszywania koralików, mama dorzuciła kilka swoich wskazówek, wyszukałam właściwe informację w Internecie i tak powstało pierwsze "dzieło" - filcowa sowa. (Do zobaczenia tutaj).
Jestem zadowolona, bo nigdy nie podejrzewałam siebie o coś takiego. Wiem, że do bycia dobrą mi dużo brakuje, ale dla mnie liczy się sam fakt tworzenia. Taka choleryczka jak ja, wycisza się przy szyciu. Sama w to jeszcze nie wierzę. Szukałam czegoś swojego i kto wie...? A nuż się w tym odnajdę i to będzie właśnie TO?
Na podstronie zdjęcia będą umieszczane od najstarszego do najmłodszego, aby można było zobaczyć progres, jeśli takowy będzie. ;)

Na prawie pierwsze kolokwium zaliczone, pierwsze koty za płoty i jakoś tak najzwyczajniej w świecie przestało być strasznie...

5 komentarzy:

  1. Lubię takie rzeczy, które tworzone są z niczego.. Ale osobiście jeszcze nigdy nie interesowałam się na długo czymkolwiek..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super Ci to wyszło! zazdroszczę, ja to jestem antytalent w tej kategorii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam. :D Ale to wcale nie takie trudne na jakie wygląda. :)
      Dzięki.

      Usuń
  3. Aaaa.. choinka mega mi się podoba! < 3
    Swego czasu, przez jakiś tydzień, dwa.. miałam fazę na DIY ciuchowe :D Stworzyłam kilka koszulek, szortów.. i teraz dumnie nosi je moja młodsza Siostrzyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na brak wyobraźni nigdy nie mogłam narzekać, jednak gdy teraz naprawdę jej potrzebuje ucieka w ciemny kąt i nie odzywa się do mnie. Złośnica!

    Twoje nowe dzieła są urocze, działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.